Problem ved opgradering af Trados
Auteur du fil: Jørgen Madsen
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 19:16
anglais vers danois
+ ...
Jan 14, 2011

Jeg har endelig taget mig sammen til at opgradere min Trados, men er nu løbet ind i det problem, at der på Translationzone kun er registreret, at jeg har Trados 6.5, men i virkeligheden har jeg 7.5, hvilket betyder, at jeg ikke kan opgradere :-/
Jeg har sendt et spørgsmål til SDL, men måske er der andre, som har haft et lignende problem.


 
lisevs
lisevs
Local time: 19:16
kan vist kun løses af SDL support Jan 14, 2011

Hej Jørgen,
det lyder som et velkendt problem. Vi havde købt to licenser (til to forskellige computere) men på vores konto havde de kun registreret den ene. De kunne dog se på det betalte beløb at vi rent faktisk havde betalt for to. Det kunne løses vha. SDL support og var i og for sig ikke problematisk - ud over at det selvfølgelig er møgirriterende, sinker det planlagte arbejde og koster ekstra tid....

Håber du får det løst hurtigt og "smertefrit"

vh
lise


 


Aucun modérateur n'est spécifiquement affecté à ce forum
Pour rapporter des violations des règles du site ou pour obtenir de l'aide, veuillez contacter l'équipe du site »


Problem ved opgradering af Trados






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »