Hvorfor kan jeg ikke se indlæg i forummerne?
Thread poster: Jørgen Madsen
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 02:38
English to Danish
+ ...
Oct 13, 2009

For tiden kan jeg ikke se indlæg i de forskellige forummer på forsiden af Proz. Der er kun overskriften og engang i mellem nogle få indlæg. Jeg mener ikke, at jeg har ændret i mine indstillinger, men kan man i det hele taget ændre visningen på den måde, og i så fald hvor?
Hvis jeg klikker på "Recent forum posts", kan jeg godt se dem, men jeg vil se dem på forsiden... på forhånd tak.


 
lisevs
lisevs
Local time: 02:38
måske... Oct 13, 2009

Hej Jørgen,

jeg kan desværre ikke give dig et fyldestgørende svar. Men hvis det kan trøste dig, har jeg en fornemmelse af at der bliver bygget lidt om mht. til forummerne i øjeblikket, for i sidste uge kunne jeg pludselig indlæg fra de mest mærkelige forummer på "min" startside, men ikke dem jeg plejede at kunne se.

Så ved den lejlighed fandt jeg ud af at man selv kan indstille hvilke forummer der bliver vist på ens startside. Det kan du gøre i din egen profi
... See more
Hej Jørgen,

jeg kan desværre ikke give dig et fyldestgørende svar. Men hvis det kan trøste dig, har jeg en fornemmelse af at der bliver bygget lidt om mht. til forummerne i øjeblikket, for i sidste uge kunne jeg pludselig indlæg fra de mest mærkelige forummer på "min" startside, men ikke dem jeg plejede at kunne se.

Så ved den lejlighed fandt jeg ud af at man selv kan indstille hvilke forummer der bliver vist på ens startside. Det kan du gøre i din egen profil under "Settings", "Select forums to be listed on the homepage".

Men jeg synes også at jeg et sted så en mulighed for at vælge mellem at få vist "Threads" og "Recent posts". Den kan jeg bare ikke finde nu mere.

Jeg ville foreslå dig at skrive en e-mail til support-folkene. De er som regel meget hurtige med at hjælpe - når de altså en gang er stået op i Argentina.

vh
lise
Collapse


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 02:38
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Tak, Lise! Oct 13, 2009

Det var lige det, jeg vil sige!

MHT at gå ind på 'Threads' og 'recent posts' - det er muligt at gå ind på en tråd, og der er et mørkegrønt felt til højre på skærmen, hvor man kan klikke for 'e-mail tracking'.

Men det er nok ikke, hvad Jørgen mener. Det giver i nogle tilfælde en frygtelig masse mails, så man skal ikke gøre det, hvis man virkelig har travlt!

Jeg har selv været inde for nylig for at justere mine indstillinger på profilen. Når
... See more
Det var lige det, jeg vil sige!

MHT at gå ind på 'Threads' og 'recent posts' - det er muligt at gå ind på en tråd, og der er et mørkegrønt felt til højre på skærmen, hvor man kan klikke for 'e-mail tracking'.

Men det er nok ikke, hvad Jørgen mener. Det giver i nogle tilfælde en frygtelig masse mails, så man skal ikke gøre det, hvis man virkelig har travlt!

Jeg har selv været inde for nylig for at justere mine indstillinger på profilen. Når der kommer ændringer, nye sprog mm, kan man være nødt til at se dem igennem. På et tidspunkt var det 'default' at alle kunne se alt nyt, men det betød selvfølgelig, at man fik nogle underlige ting ind imellem (= ulæselige for de fleste).

Men prøv en support ticket, hvis du ikke selv kan få det til at virke med at justere på profilen. Det er også nyttigt feedback for de kloge i Argentina, som gør, hvad de tror er hjælpsom, medmindre de får noget andet at vide

Held og lykke!
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Hvorfor kan jeg ikke se indlæg i forummerne?






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »