uurtarief
스레드 게시자: Hilde Brems
Hilde Brems
Hilde Brems  Identity Verified
벨기에
Local time: 14:17
프랑스어에서 네덜란드어
+ ...
Sep 7, 2012

Dag allemaal

Wat kan ik vragen voor het uittikken van mondeling ingesproken teksten? Ik weet wel dat dit een beetje buiten het "vertalers"forum valt, maar probeer hier toch maar even m'n licht op te steken. Klant wil graag per uurtarief werken. Iemand een idee?

Veel dank alvast.

Jacqueline Daniels
Jacqueline Daniels  Identity Verified
영국
Local time: 13:17
영어에서 네덜란드어
+ ...
Beetje laat, maar toch... Sep 10, 2012

Ik heb het wel eens gedaan en toen gewoon mijn normale uurtarief gevraagd (25 pond per uur): wist het verder ook niet en de klant was bereid dat te betalen. Wat heb je uiteindelijk gedaan?

Jacqueline Sieben
Jacqueline Sieben  Identity Verified
네델란드
네덜란드어에서 영어
+ ...
Idem... Sep 10, 2012

Niet mijn gebruikelijke uurtarief, maar ik heb dit ook een keer gedaan voor een tarief van € 25 per uur.

Hilde Brems
Hilde Brems  Identity Verified
벨기에
프랑스어에서 네덜란드어
+ ...
주제 스타터
45€ Sep 10, 2012

Jac en Jacqueline,

heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik heb wat gesurfd op internet en vond prijzen gaande van 30 tot 60€/uur. Heb uiteindelijk 45€ voorgesteld aan de klant, en deze maakte er geen probleem van.
Nu weet ik niet of het om veel opdrachten zal gaan, maar hij liet in elk geval horen dat hij nog een beroep zou doen op mij.

Katie Van Keijenberg
Katie Van Keijenberg  Identity Verified
벨기에
영어에서 네덜란드어
+ ...
Goede prijs Nov 20, 2012

Lijkt me een perfect uurtarief hoor!

이 포럼에 구체적으로 배정된 관리자가 없습니다.
사이트 규칙 위반을 신고하거나 도움을 받으시려면 사이트 스태프 »에게 문의

uurtarief

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »