Acquisities, scam of....???? 스레드 게시자: Robert Rietvelt
|
Ik word de laatste 4 a 5 maanden overspoeld met acquisities van vertalers (10 of meer per dag) voor de meest uiteenlopende talencombinaties. De mooiste vond ik nog wel Japans-Mongools-Japans. Ik vertaal (DE/ES/EN > NL).
Wat alle aanvragen met elkaar gemeen hebben is, buiten stijl van opmaak, dat de CV's als bijlage zijn bijgevoegd, en dus apart moeten worden geopend. Dat vind ik verdacht.
Ik ben geen vertaalbureau, maar zelfstandig vertaler (ZZP'er). Met een beetje res... See more Ik word de laatste 4 a 5 maanden overspoeld met acquisities van vertalers (10 of meer per dag) voor de meest uiteenlopende talencombinaties. De mooiste vond ik nog wel Japans-Mongools-Japans. Ik vertaal (DE/ES/EN > NL).
Wat alle aanvragen met elkaar gemeen hebben is, buiten stijl van opmaak, dat de CV's als bijlage zijn bijgevoegd, en dus apart moeten worden geopend. Dat vind ik verdacht.
Ik ben geen vertaalbureau, maar zelfstandig vertaler (ZZP'er). Met een beetje research ben je daar snel achter.
Mijn vraag is: "Ben ik nu de enige, en zo niet, is hier sprake van een scam?"
[Edited at 2013-05-26 21:23 GMT] ▲ Collapse | | | | Tina Vonhof (X) 캐나다 Local time: 07:42 네덜란드어에서 영어 + ... Look at the subject line | May 28, 2013 |
If the subject line contains the word "translator" I mark it as 'Junk' and my e-mail program sends it to the Junk folder. After a while my program processed that information and now these messages go to the Junk folder directly without my say-so. | | | nrichy (X) 프랑스 Local time: 14:42 프랑스어에서 네덜란드어 + ... Ik krijg er minder dan vroeger | May 28, 2013 |