Gebaar 스레드 게시자: Hans Lenting
|
Het zou een mooi gebaar zijn als abonnement-gebaseerde softwarediensten als memoQ, van Dale, CafeTran, Proz enz. al hun klanten 6 maanden extra abonnement zouden geven ivm het virus. | | | Inderdaad mooi gebaar | Mar 14, 2020 |
Hans Lenting wrote:
Het zou een mooi gebaar zijn als abonnement-gebaseerde softwarediensten als memoQ, van Dale, CafeTran, Proz enz. al hun klanten 6 maanden extra abonnement zouden geven ivm het virus.
Dat zou inderdaad een mooi gebaar zijn, maar wat is de kans daarop denk je? | | | Don't hold your breath | Mar 14, 2020 |
in goed engels....
| | | Komt hopelijk langzaam op gang | Mar 15, 2020 |
Sommige software-aanbieders helpen al. Of je hier iets aan hebt, hangt van je klantenkring en je werkwijze af, maar ik plaats de link ook als voorbeeld voor andere aanbieders. Niet dat die per se Nederlandstalige fora lezen, maar je weet maar nooit:
https://www.gotomeeting.com/nl-nl/work-remote
In principe is dit aanbod vooral bedoeld voor organisaties die op dit mo... See more Sommige software-aanbieders helpen al. Of je hier iets aan hebt, hangt van je klantenkring en je werkwijze af, maar ik plaats de link ook als voorbeeld voor andere aanbieders. Niet dat die per se Nederlandstalige fora lezen, maar je weet maar nooit:
https://www.gotomeeting.com/nl-nl/work-remote
In principe is dit aanbod vooral bedoeld voor organisaties die op dit moment de boel draaiende moeten houden, zoals gezondheidszorg, overheidsorganisaties en onderwijsinstellingen. Die kunnen dan 3 maanden gratis gebruik maken van software die het thuiswerken makkelijker maakt. Als je in deze branches actief bent en voor je manier van werken iets hebt aan online meetings, webinars etc, dan kan je je klanten op deze mogelijkheid wijzen en dan ook voor jezelf een tijdelijke licentie aanvragen. Of je kan je klanten natuurlijk attent maken op dit soort opties, zonder dat je er zelf direct veel aan hebt, gewoon omdat het uiteindelijk wel zo prettig is als je klanten de crisis goed doorstaan. Ik ben niet heel actief in deze branches, maar één van mijn contacten was bijzonder dankbaar voor de tip.
Zou je zelf geholpen zijn met andere licenties, dan kan je bijvoorbeeld proactief je leverancier aanschrijven en dit als voorbeeld noemen. Ook softwareleveranciers zijn gevoelig voor sociale druk.
Ik denk niet dat GoTo de enige kan zijn die zoiets heeft georganiseerd, dus mijn vraag - hebben jullie nog andere, soortgelijke aanbiedingen voor ondersteuning gezien? ▲ Collapse | |
|
|
Anna Jaffe 네델란드 Local time: 05:07 네덜란드어에서 영어 + ... Lijkt me stug | Mar 15, 2020 |
Dit zijn niet diensten die je opeens extra gebruikt of zo, zoals die vergadersoftware. Eerlijk gezegd hebben wij als vertalers relatief weinig te klagen, velen van ons werken al lang grotendeels online. Het lastigst worden de kinderen die in mijn oor tetteren, maar daar helpt van Dale niet bij. | | |
Thuis aan het werk vanwege het coronavirus? Van Dale helpt een handje en stelt t/m 6 april a.s. alle grote Online woordenboeken open. Voor iedereen! Ga nú naar online.vandale.nl | | | I'll be damned! | Mar 16, 2020 |
Wonderen bestaan blijkbaar toch. | | |
No longer holding my breath.
| | | 이 포럼에 구체적으로 배정된 관리자가 없습니다. 사이트 규칙 위반을 신고하거나 도움을 받으시려면 사이트 스태프 »에게 문의 Gebaar Trados Business Manager Lite | Create customer quotes and invoices from within Trados Studio
Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.
More info » |
| Trados Studio 2022 Freelance | The leading translation software used by over 270,000 translators.
Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop
and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |