Wie kent goede boekhoudsoftware voor Belgiรซ?
์Šค๋ ˆ๋“œ ๊ฒŒ์‹œ์ž: Joop Fraikin (X)
Joop Fraikin (X)
Joop Fraikin (X)  Identity Verified
Local time: 05:31
์˜์–ด์—์„œ ๋„ค๋œ๋ž€๋“œ์–ด
+ ...
Jan 16, 2006

Beste collegaโ€™s,

Mag ik jullie even lastig vallen met een vraagje over boekhouden? Eigenlijk is de vraag alleen bestemd voor Belgische collega's die hun boekhouding zelf doen.
Mijn boekhouder gaat met pensioen en ik overweeg nu om de cijfertjes eventueel zelf te gaan doen. Ik zoek daarvoor een programma voor pc dat
a) eenvoudig is,
b) waarmee je automatisch btw-aangiften kunt maken die door de btw-diensten geaccepteerd worden,
c) waarmee je automatisch be
... See more
Beste collegaโ€™s,

Mag ik jullie even lastig vallen met een vraagje over boekhouden? Eigenlijk is de vraag alleen bestemd voor Belgische collega's die hun boekhouding zelf doen.
Mijn boekhouder gaat met pensioen en ik overweeg nu om de cijfertjes eventueel zelf te gaan doen. Ik zoek daarvoor een programma voor pc dat
a) eenvoudig is,
b) waarmee je automatisch btw-aangiften kunt maken die door de btw-diensten geaccepteerd worden,
c) waarmee je automatisch belastingaangiften kunt maken maakt die door de belastingen geaccepteerd worden.

Welk programma gebruiken jullie / kunnen jullie aanbevelen?

Alvast bedankt voor de info!
Collapse

Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
๋ฒจ๊ธฐ์—
Local time: 05:31
ํšŒ์›
์˜์–ด์—์„œ ๋„ค๋œ๋ž€๋“œ์–ด
+ ...
Proacc-boekhoudpakket Belgiรซ Jan 17, 2006

Dag Joop,

Zelf besteed ik mijn boekhouding uit, maar je kunt misschien een kijkje nemen op volgende site:

http://www.solid.be/apsites/solid/PublicDocList/nl/proaccpers.aspx

Good luck,

Evert

์ด ํฌ๋Ÿผ์— ๊ตฌ์ฒด์ ์œผ๋กœ ๋ฐฐ์ •๋œ ๊ด€๋ฆฌ์ž๊ฐ€ ์—†์Šต๋‹ˆ๋‹ค.
์‚ฌ์ดํŠธ ๊ทœ์น™ ์œ„๋ฐ˜์„ ์‹ ๊ณ ํ•˜๊ฑฐ๋‚˜ ๋„์›€์„ ๋ฐ›์œผ์‹œ๋ ค๋ฉด ์‚ฌ์ดํŠธ ์Šคํƒœํ”„ »์—๊ฒŒ ๋ฌธ์˜

Wie kent goede boekhoudsoftware voor Belgiรซ?

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »